سخنران مورد نظرتان را انتخاب کنید

دکتر حسین طهماسبیدکتر هلاکوییدکتر حبشیدکتر شهرام اسلامیدکتر فرهنگدکتر مجددکتر انوشهدکتر شیریاحمد حلتدکتر آزمندیانسهیل رضاییدکتر علی بابایی زادحجت الاسلام حاج آقا دهنویدکتر ابراهیم میثاقدکتر رضا ناظریدکتر امیر مهرداد خسرویدکتر غلامعلی افروزدکتر سیما فردوسیدکتر عبدالرضا کردیدکتر علیرضا تبریزیدکتر علیرضا نبیدکتر عیسی جلالیدکتر مصطفی تبریزی

Call us

بیوگرافی دکتر علی بابایی زاد

برای دانلود برنامه های دکتر علی بابایی زاد روی نام ایشان کلیک کنید:

دکتر علی بابایی زاد

بیوگرافی دکتر علی بابایی زاد

بیوگرافی، زندگینامه، تحصیلات، رزومه و ویکی پدیا دکتر علی بابایی زاد
دکتر علی بابایی زاد کیست

علی بابایی زاد متولد ۱۳۵۲ در تهران است. در نوجوانی توسط مادرش با مفهوم خودشناسی آشنا شد و سپس با شرکت در گروههای خودشناسی آن را ادامه داد؛ جایی که مفهوم چرایی و چگونگی بودن مدام مورد دوباره سنجی و تحلیل قرار می‌گرفت. این شناخت به قدری جذاب و بی پایان بود که در نهایت او را بر آن داشت که با یک تغییر حرفه‌ای، به سمت روانشناسی بیاید و آموزش مفاهیم روانشناسی، مشاوره و گروه درمانی را که همانا سرگرمی او بود، به عنوان شغل برگزیند.

اکنون هفده سال است که به این کار می‌پردازد. او در چهارده سالگی با مطالعه‌ی کتاب وضعیت آخر که هدیه ای از جانب پدرش بود، با تئوری شخصیت «تحلیل رفتار متقابل» آشنا شد و از سال ۲۰۰۶ میلادی با حضور در کنفرانس بین المللی TA در مسیر آکادمیک آن قرار گرفت و تحت نظارت و آموزش ITAA (انجمن بین‌المللی تحلیل رفتار متقابل) مراحل آن را طی می کند. علی بابایی زاد این روش را برای خودشناسی، تحلیل، مشاوره و گروه درمانی مناسب یافت و توانست از طریق همکاری با برنامه های تلویزیونی هفتگی که بیش از سه سال پخش می شدند، به روشن تر شدن خودشناسی از این طریق بپردازد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *