سخنران مورد نظرتان را انتخاب کنید

دکتر حسین طهماسبیدکتر هلاکوییدکتر حبشیدکتر شهرام اسلامیدکتر فرهنگدکتر مجددکتر انوشهدکتر شیریاحمد حلتدکتر آزمندیانسهیل رضاییدکتر علی بابایی زادحجت الاسلام حاج آقا دهنویدکتر ابراهیم میثاقدکتر رضا ناظریدکتر امیر مهرداد خسرویدکتر غلامعلی افروزدکتر سیما فردوسیدکتر عبدالرضا کردیدکتر علیرضا تبریزیدکتر علیرضا نبیدکتر عیسی جلالیدکتر مصطفی تبریزی

آزمندیان کلاهبردار


برای دانلود سخنرانی های دکتر علیرضا آزمندیان روی نام ایشان کلیک کنید:

دکتر علیرضا آزمندیان (تکنولوژی فکر)

سوء تفاهم و تهمت بزرگی به دکتر آزمندیان زده شد:

آزمندیان کلاهبردار!
آذر ماه سال ۱۳۸۸ در پی انتشار برخی گزارش های معدود در رسانه‌ها مبنی بر حضور قربانیان شرکت‌های کوئیستی در همایش‌ها و کلاس‌های دکتر «علیرضا آزمندیان»، شایعه ی لغو مجوز برگزاری سمینارهای وی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برخی سایت ها اعلام شد که اعلام می کردند: وی در برخی سخنرانی‌های خود از فعالیت‌های شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای حمایت می‌کند.
بعد از این مطلب وی در سایت خود و در سخنرانی خود با اشاره به توطئه های شبکه های هرمی به تبیین و آسیب شناسی این شرکت ها پرداخت و اعلام برائت خود را از فعالیت های غیر قانونی این شرکت ها که تحت عناوین مجرمانه گاه به کپی برداری و یا برداشت ناشیانه از صحبت های وی دست می یازند، اقدام نمود.
اولین سخنرانی در این مورد در همایش کارآفرینی برج میلاد توسط وی ایراد و بطور کامل به آنچه وی دسیسه ی شرکت های هرمی برای انحراف قشر جوان می نامید پرداخته شد.
نظر دکتر آزمندیان درباره نتورک و شرکت های هرمی (آذر 1395) را در فیلم زیر ببینید:
دانلود فیلم


یک پاسخ به “آزمندیان کلاهبردار”

  1. سلام باید بگم که من یکی از قربانیان نت ورک هستم یا همون گلد کوئست ولی من در مدتی که در این شرکت بودم اموزش هایی را به واسته دوستان در انجا دیدم که در ۱۷ سال درس خوندن یاد نگرفتم دکتر ازمندیان دکتر معظمی و،،، وچند کتاب خوب که دیدگاه منو در زندگی عوض کرد الانم دانشجوی دوره ثروت افرینان هستم ومعتقدم که اگر گلد کوئست نمیرفتم با این اموزش های شگفت انگیز اشنا نمیشدم وهنوز در غفلت بودم هرچند پولم رفت ولی پشیمان نیستم راستی چرا رسانه ملی از این اموزش ها حمایت نمیکند با تشکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *